Vyhledávání

Smluvní podmínky

 

Obchodní podmínky

Koncový spotřebitel 

Je zákazník, který zakoupil produkt(y) za účelem užívání, daňový doklad nemusí obsahovat jeho iniciály. Na vystaveném daňovém dokladu není IČO odběratele ! Vztah mezi dodavetelem a odběratelem se řídí občanským zákoníkem.

Firma - Dealer 

Je zákazník, který zakoupil produkt(y) za účelem dalšího prodeje, případně za účelem profesionálního užívání. Daňový doklad obsahuje jeho iniciály. Na vystaveném daňovém dokladu je vždy uvedeno IČO odběratele ! Vztah mezi dodavetelem a odběratelem se řídí obchodním zákoníkem.

Podávání objednávek: 

K objednání zboží prosím použijte pouze jeden z následujících způsobů. 
 

  • Přes internetové rozhraní - elektronický internetový obchod.
  •  
  • Písemně zasláním emailu na adresu undersoft@europe.com.
  • Písemně zasláním poštou na adresu místa našeho podnikání.
  • Telefonicky na tel. 774 966 504.
  • Mimo pracovní dobu jsou objednávky přijímány nonstop e-mailem undersoft@europe.com nebo přes internetový obchod www.unlimited-computers.webnode.cz

 

Každá objednávka by měla obsahovat: 

Název odběratele, adresu, telefon, IČ, bankovní spojení, zda jste plátci DPH, popř. DIČ, datum vystavení objednávky, jméno a podpis oprávněného zástupce firmy, razítko organizace, dostatečnou specifikaci zboží včetně katalogového čísla, způsob převzetí zboží. Jako hlavní identifikační údaj zákazníka slouží IČ , prosím uvádějte jej vždy.

Způsob plnění Vašich objednávek: 

Objednávky, které mají veškeré náležitosti, prosíme, směřujte na místo našeho podnikání, odkud Vám bude zboží odesláno na dobírku. Nejčastějšími důvody neplnění objednávky je např. chybějící údaje o odběrateli či nesrozumitelná specifikace zboží. V případě, že uvedené zboží není skladem, automaticky jste zařazeni do databáze nevyřízených objednávek. Náhradní zboží zasíláme po předchozí domluvě. Zboží, pokud je skladem je expedováno do 24 hodin ( v pracovních dnech ).

Platební podmínky: 
 

  • Platba předem (Proforma faktura)
  • Platba převodem (M-Bank )
  • Platba dobírkou ( při třetí a další objednávce, maximálně však v částce do 30.000 KČ ) 

 

 

 

Fakturační údaje: 
 

  • Undersoft s.r.o
  • Slavojova 579/9
  • 128 00 Praha 2
  • IČ: 24183181
  • DIČ: CZ24183181

 

 

Jsme zaregistrováni pod spisovou značkou C 186427 vedenou u Městského soudu v Praze
Jsme plátci DPH. 

Kontaktní údaje - prodejna:

  • Undersoft s.r.o.
  • Slavojova 579/9
  • 128 00  PRAHA 2  - NUSLE


Doprava a převzetí zboží:

Přepravní kurýr PPL

Přepravní kurýr PPL - dobírka ( 3 a následující objednávka )

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Reklamační podmínky

 

Délka záruky

Postup řešení reklamace

Odběratel zašle reklamované zboží na naši adresu.

U zboží musí být:

  1. Kopie pořizovacího dokladu
  2. Přesný popis závady
  3. Adresa, kam bude zboží po vyřízení reklamace zpět doručeno

Dodavatel je povinen reklamované zboží koncovému odběrateli vyreklamovat maximálně do 30 dnů od doručení zboží.

Záruční oprava se nevztahuje na vady způsobené neodborným zacházením či nešetrnou manipulací.

Při nákupu přes internet máte podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 možnost zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Toto ustanovení samozřejmě dodržujeme.

Postup při uplatnění nároku na vrácení zboží do 14-ti dnů.

Zboží pečlivě zabalte a jako běžnou zásilku zašlete na adresu naší firmy. NEPOSÍLEJTE zboží na dobírku! Taková zásilka nebude převzata! Doporučujeme zboží pojistit. Ke zboží přiložte pořizovací doklad, průvodní dopis s informací, že se jedná o vrácení zboží do 14-ti dnů a nezapomeňte připsat i číslo vašeho účtu. Po doručení zásilky bude do 5-ti dnů provedeno schválení nároku na vrácení zboží a o jeho výsledku budete telefonicky, nebo emailem informováni.

Nárok na vrácení zboží zaniká:

  • Není-li dodržena 14-ti denní lhůta.
  • Není-li zboží v originálním obalu.
  • Není-li zboží kompletní (včetně manuálů, CD, kabelů, atd..)
  • Je-li zboží nebo kterákoliv část jeho obalu či příslušenství jakýmkoliv způsobem poškozené, nebo nese známky používání.
  • Je-li i částečně vyplněn záruční list.

V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, dle kterého má dodavatel nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

A to zejména nákladů na:

  • Výščištění produktu (100,-Kč - 250,-Kč bez DPH)
  • Otestování produktu (150,-Kč - 500,-Kč bez DPH)

Pokud budou dodrženy všechny podmínky nutné pro vrácení zboží, bude vám poštou zaslán dobropis. Po jeho podepsání a doručení zpět do sídla naší firmy vám budou zaslány peníze za zboží, nikoliv za jeho zaslání, na váš bankovní účet nejpozději do 30-ti dnů.

Pokud podmínky pro vrácení zboží nebudou dodrženy, bude vám zboží zasláno na vaše náklady zpět.



Ochrana osobních údajů

Prohlášení: 

Při zpracování získaných informací respektujeme a důsledně dodržujeme veškerá ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a snažíme se získané údaje zabezpečit maximálním způsobem, protože je pro nás vaše důvěra naší největší prioritou. Bez vašeho souhlasu získané informace nepředáváme dalším osobám, s výjimkou třetích stran, které se podílí na zajištění dodávky požadovaného produktu, služby či odpovědi, jež byla vyžádána. Tyto třetí strany jsou smluvně zavázány k dodržování stejných podmínek a pravidel ochrany jaké uplatňujeme.

V Praze 17.10.2012